واریز مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حل مشکلات مددجویان این کمیته در دو شهرستان چابهار و قصرقند
دوشنبه 30 تیر 1399

به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفان به دو شهرستان قصرقند و چابهار و، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان این دو شهرستان به حساب کمیته امداد واریز شد.

معاون بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حل مشکلات مددجویان این کمیته در دو شهرستان چابهار و قصرقند و همچنین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، «محسن منصوری» اظهار کرد: به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفان به دو شهرستان قصرقند و چابهار و بازدید از حاشیه شهر چابهار با دستور رئیس بنیاد، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان این دو شهرستان به حساب کمیته امداد واریز شد.
معاون بنیاد مستضعفان افزود: این مبلغ قرار است برای تامین لوازم ضروری از جمله یخچال، کولرگازی و تانکر آب، تامین مسکن، کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، خرید لپ تاپ برای دانشجویان تحصیلات عالی و همچنین کمک به تامین تجهیزات و تامین هزینه‌های درمان بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد، در این دو شهرستان هزینه شود.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این مبلغ قرار است برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد در قصرقند، چابهار و حاشیه این شهرستان هزینه شود، اضافه کرد: با دستور رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد بخشی از ۳۰ میلیارد تومان واریز شده به حساب کمیته امداد، برای تامین هزینه اجاره بها، تعمیر مسکن، خرید خانه و تکمیل خانه‌های در حال احداث مددجویان این دو شهرستان تخصیص یابد.
منصوری خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای گذشته و در قالب اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل، ۱۰ هزار بسته معیشتی، ارزاق و اسباب‌بازی کودکان و همچنین ۱۰ هزار کارت هدیه از سوی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های نیازمند این دو شهرستان اهدا شد.