جمع آوری، سازماندهی و اشتراک گذاری تجربیات موفق در حوزه محرومیت زدایی در سامانه «باهم»
چهارشنبه 14 دی 1401

سامانه تجربه نگاری «باهم»، بمنظور جمع‌آوری، سازماندهی و اشتراک‌گذاری تجربیات مختلف در حوزه محرومیت‌زدایی در کشور طراحی و از پانزدهم دیماه به منظور ثبت تجربیات در حوزه‌های کاری مختلف، قابل بهره‌برداری برای عموم می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی؛ عاطفه امرایی، معاون توانمندسازی محرومین بنیاد علوی در تشریح این طرح افزود: این رویداد با اهدافی از جمله توسعه فرهنگ تجربه‌کاوی در بنیاد علوی، ایجاد بانک اطلاعاتی از افراد فعال در حوزه محرومیت‌زدایی، ایجاد بستر الکترونیکی برای جمع‌آوری تجربیات، ارزیابی تجربه‌های جمع‌آوری شده براساس شاخص‌های مدون و بهره‌برداری از تجربیات موفق برای برنامه‌های مشابه، در محورهای «بهداشت، سبک زندگی و خانواده»، «عمران و زیرساخت در مناطق محروم»، «توان‌افزایی آموزشی، فرهنگی و مهارتی»، «توان‌افزایی مالی و اقتصادی» و «توان‌افزایی اجتماعی»در حال برگزاری است.

مطابق جدول زمانبندی پیش‌بینی شده مهلت ارسال آثار از پانزدهم دی الی اول اسفندماه در نظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند در این تاریخ با مراجعه به آدرس www.baham.alavi-bonyad.com ، تجربیات خود را ثبت نمایند. همچنین پس از داوری و ارزیابی تجربیات ارسالی، در تاریخ 20 اسفندماه سال جاری از آثار برتر تقدیر و قدردانی به عمل خواهد آمد.