تخصیص ۵۵ میلیاردی بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت از «آسفیچ»
جمعه 27 آبان 1401

رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به بخش آسفیچ در استان یزد، از تخصیص ۵۵ میلیارد تومانی بنیاد برای کمک به رفع محرومیت از این بخش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی به نقل از بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در سفر به استان یزد، ضمن بازدید از بخش محروم «آسفیچ» اظهار کرد: با توجه به محرومیت این بخش و اهتمام بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت از آن، در این سفر اعتباری معادل ۵۵ میلیارد تومان برای این منطقه اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومانی این بنیاد برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، افزود: بنیاد علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه، مبلغ یک میلیون تومان را به خانواده‌های محروم این بخش اهدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تامین ۵ دستگاه آب شیرین‌کن و احیای ۳۵ رشته قنات در این بخش را در دستور کار دارد، ادامه داد: ما همچنین برای بهبود وضعیت تامین آب و آبرسانی به این بخش، اجرا و تکمیل پروژه آبرسانی امام علی (ع) را با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان عهده‌دار شدیم.

فتاح با اشاره به احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در این بخش توسط بنیاد مستضعفان، اضافه کرد: همچنین بنیاد یک دستگاه آمبولانس را به شبکه بهداشت و درمان این بخش اهدا می‌کند و علاوه بر آن نیز نسبت به تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی این بخش اقدام خواهد کرد.

احداث ۲ زمین چمن مصنوعی و کمک به اجرای روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی و همچنین مرمت ابنیه تاریخی این بخش، از دیگر مصوبات سفر فتاح به آسفیچ بود.

/www.alavi-bonyad.com/5763