سفر مدیرعامل بنیاد علوی به 9 شهر استان خوزستان به همراه 8 مصوبه/نگاه ویژه بنیاد علوی در اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان خوزستان
شنبه 21 آبان 1401

مدیرعامل بنیاد علوی در سفری دو روزه به خوزستان بر نگاه ویژه این نهاد جهت رفع محرومیت از استان و تخصیص اعتبارات بیشتر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای» با حضور در جمع مردم آبادان و روستاهای طُره بخاخ و سِلیچ از مراحل ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی محرومان این شهر بازدید کرد.

وی همچنین ضمن سفر به خرمشهر و بازدید از پروژه های تکمیل شده و در حال انجام ، از جمله پل شناور دهستان حفار شرقی، جهت تخصیص اعتبار برای روشنایی پل، قول مساعد داد.
مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه سفر خود با حضور در شهرستان شادگان از دو کارگاه تولید شوینده های خانگی و بسته بندی کارتن خرما بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این دو مجموعه قرارگرفت.
وی در این بازدید اظهار داشت: بنیاد علوی از واحدهای اشتغالزای دارای توجیه اقتصادی که توسط افراد و گروه های مردمی تاسیس می شود با اعطای تسهیلات حمایت می کند.

مدیرعامل بنیاد علوی همچنین با حضور در گلزار شهدای هویزه ، ادای احترام و اهدای گل با مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام (ره ) تجدید میثاق کرد.

از دیگر مصوبات خاوه ای در شهر هویزه می توان تامین برخی مصالح 50 واحد مسکونی در حال ساخت محرومین، جلسه با گروه های مردمی و جهادی، اختصاص اعتبار برای تامین لوازم خانگی برخی محرومین، کمک به تعمیر و بازسازی 60 واحد مسکونی، کمک به ساخت کلاس جدید برای مدرسه سعدون و احداث زمین چمن مصنوعی برای روستای سمیده اشاره کرد .

وی در این شهر از پروژه های آبرسانی و ساختمان های تفاهمنامه بنیاد علوی با بهزیستی و کمیته امداد روستاهای شهرستان هویزه نیز بازدید کرد.
در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به شهرستان شادگان، مقرر شد بنیاد اعتباری را جهت مبلمان شهری حاشیه این شهر اختصاص دهد.


بازدید از فعالیت گروه های جهادی شهرستان سوسنگرد (کارگاه صنایع دستی بانوان ، بازارچه مشاغل خانگی و احیای زمین های کشاورزی) و بازدید از فعالیت های گروه های جهادی شهرستان حمیدیه ( مجتمع دامپروری، پروژه‌های آبرسانی)، از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل بنیاد علوی به استان خوزستان بود.
خاوه ای در جلسه با گروه های مردمی و جهادی سوسنگرد، اندیمشک، شوش و دزفول بر آمادگی این نهاد برای کمک به پروژه های عمرانی و آبرسانی تاکید کرد.

www.alavi-bonyad.com/5539