پروژه ها و اقدامات جدید بنیاد علوی در استان کردستان
جمعه 13 آبان 1401

امضای تفاهمنامه ساخت یک هزار و 200 واحد مسکونی برای محرومان ، اجرای 96 پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار 71.7 میلیارد ریال در شهرستان سروآباد ؛ پرداخت تسهیلات کلان به 12 طرح بزرگ از جمله اقدامات بنیاد علوی در استان کردستان است.

«وحید خاوه ای» مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یک روزه به استان کردستان و شهرستان سروآباد منطقه هدف این بنیاد، از تشکیل ۱۶ صندوق روستایی و اهدای ۱۸۱ فقره جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به ارزش چهار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، وی همچنین گفت: این بنیاد تاکنون در شهرستان سروآباد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار را برای رفاه حال محرومان هزینه کرده است .

لازم به ذکر است که بنیاد علوی اقدام به ساخت شبکه های اقتصادی در روستاهای استان کردستان کرده و اکنون بیش از یک هزار و 270 نفر در این شبکه‌ها مشغول به فعالیت هستند.


نشست مشترک با استاندار، حضور در جمع گروههای جهادی ، بازدید از پروژه 6 هزار متر مربعی زیر سازی آسفالت و جدول گذاری معابر، بازدید از روستای نفل ، بازدید از خانقاه و مدرسه علوم دینی شیخ عثمان نقشبندی در محمود آباد از برنامه های سفر مدیرعامل بنیاد علوی به استان کردستان بود .

کمک به توانمند سازی محرومان با ارائه تسهیلات در حوزه مشاغل خرد و خانگی، ایجاد طرح های زیرساختی ، فرهنگی و آموزشی، سلامت ، بومگردی از محورهای مهم فعالیت بنیاد علوی در سروآباد کردستان است .

در سفر اخیر خاوه ای به استان کردستان همچنین از آمادگی بنیاد علوی برای بر عهده گرفتن مناطق جدید هدف در این استان خبر داده شد.

www.alavi-bonyad.com/5443