همزمان با هفته دولت؛ بنیاد دو طرح محرومیت زدایی در مانه و سملقان افتتاح کرد
شنبه 5 شهریور 1401

همزمان با بزرگداشت هفته دولت بنیاد علوی دو طرح محرومیت زدایی در مانه و سملقان را افتتاح کرد.

بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان فعالیت‌های خود را با حداکثر توان پیگیری می‌کند و در این راستا طی هفته دولت ۲ طرح با هدف رفع محرومیت از چهره این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، همچنین قرار است تا پایان سال جاری،۴۰ شرکت تعاونی در این شهرستان با کمک بنیاد علوی تاسیس شود که در مقایسه با سال گذشته تعداد این شرکت‌ها ۵ برابر خواهد شد. این مسئله باعث رونق بیشتر اشتغال و مساعدت در مقوله مهم تولید در شهرستان مانه و سملقان می شود.

افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی در روستای خرتوت یکی از این موارد است که پیش‌بینی اولیه خدمت‌رسانی به ۶ هزار نفر از اهالی دهستان شیرین‌سو از اهداف اصلی اجرای آن است.
نماینده بنیاد علوی در این باره گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی به تعهدات خود عمل کرده و در راستای تجهیز این مرکز درمانی از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.
مهدی الهی‌فرد افزود: همچنین نخستین بند لاستیکی برای آبرسانی به هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مانه و سملقان به بهره‌برداری رسید.
نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی تصریح کرد: این طرح پس از ۱۰ سال از کلنگ‌زنی به دلیل محدودیت جدی در حوزه تأمین اعتباز مورد نیاز بلاتکلف رها شده بود.

/www.alavi-bonyad.com/4629