خاوه ای در فراشبند؛ توانمند کردن گروه های جهادی از اهداف بنیاد است
پنجشنبه 3 شهریور 1401

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه سفر به استان فارس در حاشیه بازدید از برخی پروژه های محرومیت زدایی شهرستان فراشبند منطقه هدف این نهاد گفت: اولویت ما توانمند کردن افراد و گروه های جهادی است .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، وحید خاوه ای، تصریح کرد: اولویت ما طرح ها و برنامه های نیمه تمام است، بنای ما بر آن است که در اجرای طرح های نیمه تمام دستگاه های متولی هم افزایی کنیم تا مردم مناطق محروم سریع تر از اجرای پروژه ها منتفع  شوند.
وی تصریح کرد: در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستیم باید روش های سنتی کشاورزی اصلاح و آموزش های لازم به کشاورزان داده شود
مدیرعامل بنیاد علوی تاکید کرد: با دستگاه های متولی در جهت اجرای پروژه های نیمه تمام در کنار مردم خواهیم بود.

خاوه ای افزود: از آنجا که مسئله اصلی شهرستان فراشبند کمبود آب شرب و کشاورزی می باشد، بنیاد در جهت اجرای طرح های آبخیزداری و تامین آب شرب مساعدت لازم را با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره آب و فاضلاب انجام خواهد داد.
طرح آبخیزداری روستاهای سوارغیب، گوری و دهنو و همچنین طرح آبخیزداری دره خرمایی جهت تامین آب شرب و تقویت سفره های زیر زمین و طرح آبخیزداری ۴ قلوی شهر نوجین جهت تامین آب کشاورزی و آب شرب این شهر از توابع شهرستان فراشبند نمونه ای از این طرح ها هستند.
مدیرعامل بنیاد علوی با حضور در شهر دهرم و بازدید از ساختمان مرکز سلامت، جهت اتمام و تجهیز این مرکز بهداشتی درمانی، بر کمک ۱.۵ میلیارد تومانی به این پروژه تاکید کرد.
خاوه ای در این سفر از پروژه های، طرح آبرسانی روستای ایل سالار و مسجد این روستا، ساخت منازل محرومین و مدرسه روستای کورش آباد نیز بازدید کرد.

www.alavi-bonyad.com/4591