تقویت همکاری بنیاد علوی با گروه های مردمی و جهادی شهرستان شهریار در استان تهران
جمعه 21 مرداد 1401

بنیاد علوی با همه گروه های مردمی دارای روحیه، اندیشه و کار جهادی، همکاری می کند و از نظر این نهاد ، گردهمایی گروه های مردمی در یک قالب منسجم و هماهنگ ازاهمیت بالایی برخوردار است، زیرا از این طریق در بررسی و حل مشکلات مردم تسریع و همدلی بیشتری صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، این اظهارات را وحید خاوه ای در دیدار با فعالان قرارگاه جهادی موعود و بازدید از مناطق و محلات آسیب دیده شهرستان شهریار شامل باغستان، نصیرآباد، امیریه ، صباشهر و …بیان کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی تاکید کرد که این مجموعه با کلیه مراکز خیریه، نیکوکاری و گروه های جهادی، سمن ها که دارای برنامه و اهداف مشخص در رسیدگی به امور مردم باشند همکاری کرده و حمایت های لازم را از آنها خواهد کرد .

خاوه ای در این بازدید چند ساعته همچنین با تعدادی از گروه های فعال دیدار کرد و از نزدیک با شرح فعالیت آنها آشنا شده و شنونده مسائل و پیشنهادات آنها شد ، درعین حال راهنمایی های لازم را ارائه داد .

محور فعالیت هر کدام از این گروه های مردمی در حوزه هایی چون بانوان ، بهداشت و درمان ، اسیب های اجتماعی ، فعالیت های اجتماعی و ازدواج است که در حیطه و جغرافیای خاصی کار می کنند .

www.alavi-bonyad.com/4375