بنیاد علوی در فیروزآباد کرمانشاه ۱۵۰ دستگاه واحد مسکونی برای محرومان می‌سازد
شنبه 17 اردیبهشت 1401

مسئول بنیاد علوی بخش فیروزآباد کرمانشاه گفت: این بنیاد با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد، ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه می‌سازد.

حجت‌الاسلام امین سلیمی اظهار کرد: در ایام مبارک ماه رمضان، ۱۸ هزار بسته معیشتی از سوی بنیاد به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی گفت: ۱۶ هزار بسته از این میزان در سطح استان و ۲ هزار بسته معیشتی هم به مناسبت عید فطر در بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با کمک معتمدین، شوراها و دهیاران میان نیازمندان و محرومان توزیع شد.

مسؤول بنیاد علوی ونهاد آبادانی در بخش فیروزآباد کرمانشاه ضمن اشاره به محروم بودن این بخش از استان کرمانشاه و فعالیت‌های بنیاد علوی در مناطق محروم، ادامه داد: بنیاد علوی در چهار محور فرهنگی، اشتغال، عمران و سلامت فعالیت می‌کند.

سلیمی اضافه کرد: تاکنون توانسته‌ایم در بخش سلامت، قراردادی به ارزش یک‌میلیارد تومان با بیمارستان امام رضا (ع) منعقد کنیم تا بیماران نیازمند در بخش فیروزآباد تا سقف ۵ میلیون تومان به طور رایگان درمان می‌شوند.

وی افزود: در بخش سلامت مادران باردار و به منظور جلوگیری از سوء‌تغذیه، ماهیانه بسته‌های کمک معیشتی اهدا می‌شود که تاکنون به ۳۵۰ مادر اهدا شده است.

مسئول بنیاد علوی ونهاد آبادانی در بخش فیروزآباد کرمانشاه در ادامه به دیگر فعالیت‌های این بنیاد اشاره کرد و گفت: در بحث عمران و آبادسازی مناطق محروم این بنیاد توانسته است ۱۵ مدرسه را دربخش فیروزآباد تجهیز و نوسازی کند همچنین ۱۰ مسجد نیز تجهیز شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین دربخش آبرسانی به مناطق محروم نیز توانسته‌ایم دو روستای جیران‌بلاغ و تنور را به‌طور کامل با مشارکت آب و فاضلاب کرمانشاه آبرسانی کنیم و پروژه آبرسانی دیگری با ارزش ۱۵ میلیارد تومان و با مشارکت ۵۰ درصدی شرکت آب و فاضلاب در دست اقدام داریم.

وی ادامه داد: در سفر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به بخش فیروزآباد ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بخش محروم فیروزآباد اختصاص یافت و حدود ۲۰۰ جهزیه کامل هم دستاورد سفر رئیس بنیاد به بخش فیروزآباد کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ است.

مسؤول بنیاد علوی بخش فیروزآباد کرمانشاه در پایان، عنوان کرد: طبق توافقنامه فی مابین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد علوی ۴۵ میلیون تسهیلات مسکن توسط بنیاد علوی و ۳۵ میلیون کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن برای ساخت ۱۵۰ واحد نیازمندان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

/www.alavi-bonyad.com/3993