مشارکت بنیاد علوی در توانمند سازی محرومین البرز
سه شنبه 14 تیر 1401

استاندار البرز از امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد علوی برای هم افزایی فعالیت های توانمندسازی محرومین استان البرز خبر داد.

مجتبی عبداللهی اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور همکاری در اجرای طرح های توانمندسازی محرومان، آبادانی و پیشرفت مناطق محروم با اولویت مناطق هدف بنیاد علوی در استان البرز و همچنین برنامه ریزی، مدیریت و اجرای فعالیت های هماهنگ، موثر و جامع محرومیت زدایی در استان منعقد شد.

وی ادامه داد: تحقق تدابیر و ملاحظات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رفع محرومیت و خدمت رسانی به مستضعفان یکی از اهداف این تفاهم است.

عبداللهی گفت: همچنین استفاده از منابع و ظرفیت های طرفین به منظور هم افزایی وگسترش خدمات و ایجاد الگوهای موفق در چارچوب موضوع تفاهم نامه و تعمیم آن از دیگر اهداف محسوب می شود.

وی اضافه کرد: بنیاد علوی نیز همراهی های گسترده و موثری در جهت پیاده سازی طرح های الگوی پیشرفت و آبادانی، ارائه خدمات توانمندسازی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی، امور حمایتی و عمرانی در مناطق هدف، اعطای تسهیلات، تخصیص منابع، مشارکت در تامین مسکن محرومان و … خواهد داشت.

وی گفت: امید است در سایه این تعامل ها و هم افزایی ها بتوانیم گام های بلندی در جهت بهبود و ساماندهی مناطق محروم استان داشته باشیم.
منبع : ایرنا

www.alavi-bonyad.com/3971/