تفاهم سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بنیاد مستضعفان برای مشارکت در پروژه های آبادانی و پیشرفت
شنبه 20 اردیبهشت 1399

سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بنیاد مستضعفان برای مشارکت در پروژه های آبادانی و پیشرفت تفاهم نامه امضا کردند.

 مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در نشستی مشترک با مهندس محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با امضای تفاهم نامه مشترک توافق کردند که در مناطق هدف بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی همکاری کنند.

معاون بنیاد مستضعفان در این نشست با اشاره به برنامه های این بنیاد برای تحقق الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق هدف و توانمندسازی محرومان، زمینه های هماهنگی و هم افزایی با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها را مورد تاکید قرار داد.
وی تصریح کرد که با تعامل دستگاه ها اتفاقات خوبی برای این مناطق رقم خواهد خورد.

جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها نیز به آمادگی این سازمان برای همکاری با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و بر اهمیت حوزه های زیرساختی و تعریف پروژه های مشترک در این مناطق تاکید کرد.

گفتنی است بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح آبادانی و پیشرفت در ۱۵ منطقه کشور مستقر است.

تاکنون قلعه گنج (کرمان)، بخش احمدی حاجی آباد و جزیره لارک (هرمزگان)، زهک و قصرقند (سیستان و بلوچستان)، سرپل ذهاب (کرمانشاه)، سروآباد (کردستان)، ملکشاهی (ایلام)، چالدران (آذربایجان غربی)، گِرمی (اردبیل)، مراوه تپه (گلستان)، لنده (کهگیلویه و بویراحمد)، مانه و سملقان (خراسان شمالی)، چاراویماق (آذربایجان شرقی) و درمیان (خراسان جنوبی) تحت پوشش طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان قرار گرفته اند.