اجرای ۲۷۴ طرح اشتغالزایی بنیادعلوی در دیشموک
چهارشنبه 17 فروردین 1401

اسفندیار مختاری مدیر بنیادعلوی با اشاره به یکی از برنامه‌های بنیادعلوی در خصوص اشتغالزایی گفت: تاکنون مبلغ هیجده میلیارد تومان وام کم بهره در اختیار جوانان جویای کار و متقاضیان اشتغال در بخش دیشموک قرار گرفت.

وی افزود: این تسهیلات در قالب گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل، تأمین ادوات کشاورزی، بهداشت و رسته خدمات از قبیل کارواش، قالیشویی، چاپخانه برای اولین بار در سطح دیشموک قرار گرفت.

مختاری با اشاره به ارائه تسهیلات بیشتر در سال جاری ادامه داد: مبالغ بیشتری در سال جاری به جوانان جویای کار داده می‌شود تا طرح‌های اولویت دار که نیاز مردم این بخش را برطرف می‌کند اجرایی شود.

مدیر بنیادعلوی دیشموک با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های منطقه دیشموک برای اشتغالزایی گفت: هدف از ارائه این تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار برای متقاضیان و افراد جویای کار است.

وی افزود: تاکنون تعداد ۲۷۴ فقره وام اشتغالزایی به جوانان و متقاضیان داده شده که در سال جاری این رقم بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به اتفاقات خوب برای ایجاد اشتغال به وسیله بنیاد علوی گفت:حمایت و ارائه تسهیلات اشتغالزایی سبب مهاجرت معکوس و رونق اشتغال در سال جاری می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تداوم این گونه طرح‌ها افزود: ارائه تسهیلات نهاد‌هایی همچون بنیادعلوی، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) سبب ایجاد اشتغال در منطقه دیشموک می‌شود.

راوند با اشاره به ضرورت نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی ادامه داد: در صورت نظارت بر طرح‌ها، شاهد رشد تولید و خدمات دهی مطلوب، به مردم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما