مشارکت بنیاد علوی در برنامه‌های توانمند سازی ایتام و محرومین در موسسه خیریه عترت فاطمی
دوشنبه 2 اسفند 1400

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی در بازدید از موسسه خیریه عترت فاطمی گفت: این بنیاد با توجه به رسالت و وظیفه اصلی خود در جهت خدمت به محرومان در قالب تفاهمنامه حاضر به همکاری و پشتیبانی در امور حمایتی است .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای » را در این دیدار و بازدید دو ساعته «شعیب اصلاح» مدیر مرکز خدمات حمایتی بنیاد همراهی کرد.

 

مدیرعامل بنیاد علوی با تاکید بر اینکه بنیاد ، آمادگی ارائه تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن و همچنین اهدای مصالح را به این موسسه دارد، افزود: حاضر به تخصیص اعتبارات درمانی نیز هستیم.

 

وی ازحمایت بنیاد علوی برای تامین هزینه های تولید محتوای آموزشی در قالب مدرسه مجازی خبر داد و گفت : یکی از ماموریت های اصلی بنیاد در حوزه توانمند سازی است و در صورت راه اندازی بخش کارآفرینی و اشتغالزایی موسسه ، در قالب وام اشتغال آماده کمک هستیم .

 

معاون بنیاد مستضعفان ، ارائه تسهیلات قرض الحسنه خرید جهیزیه را از دیگر خدماتی برشمرد که این مجموعه می تواند به این خیریه ارائه دهد.

 

وی درعین حال ضمن پیشنهاد به موسسه خیریه عترت فاطمی برای حرکت در مسیر اشتغالزایی بانوان گفت: این اقدام منجر به توانمند سازی خانواده می شود و در این صورت بنیاد هم آماده هر گونه همکاری در این زمینه است .

 

در ابتدای این دیدار خانم « زهرا سادات نیری» مدیرعامل موسسه خیریه عترت فاطمی، « لعیا سادات نیری» مدیر واحد ضحی، «سید حبیب شکرابی»مدیر واحد مشارکت و «سید اسماعیل موسوی » ـمدیر واحد صندوق گزارشی را از فعالیت های این بنیاد ارائه کردند.


مدیرعامل موسسه خیریه عترت فاطمی با استقبال از فراهم شدن امکان امضای تفاهمنامه میان این موسسه و بنیاد تصریح کرد: در این صورت در خدمات رسانی به محرومان و به ویژه کودکان یتیم تسهیل می شود.

 

بنیاد خیریه عترت فاطمی که فعالیت رسمی خود را در سال 81 آغاز کرد. در حال حاضر در سراسر کشور،  6 هزار یتیم را تحت پوشش دارد و سالانه ضمن ساخت 50 تا 60 دستگاه واحد مسکونی نسبت به بازسازی حدود 150 دستگاه واحد مسکونی در سراسر کشور نیز اقدام می کند .

 

اختصاص بیش از 7 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سال 1400، تهیه سالانه 11 قلم جهیزیه برای 200 نوعروس ، خرید 300 لپ تاب در سال گذشته ، همراهی ایتام و کودکان بی سرپرست تحت پوشش خیریه تا انتهای ادامه تحصیل از جمله اقدامات این موسسه به شمار می آید.