حضور فتاح برای تقویت و تکمیل خدمات عمرانی بنیاد در جزیره لارک
شنبه 2 بهمن 1400

رئیس بنیاد مستضعفان در سفر یک روزه به جزیره لارک ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اطلاع از روند تغییرات جدید با مردم خونگرم منطقه دیدار و گفت وگو کرد .

رئیس بنیاد مستضعفان در سفر یک روزه به جزیره لارک ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اطلاع از روند تغییرات جدید با مردم خونگرم منطقه دیدار و گفت وگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی ، مهندس پرویز فتاح را در این سفر یک روزه مهندس خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی، و تنی چند از مسئولان نیرو دریایی سپاه استانی همراهی می کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان و همراهان در ابتدای ورود با حضور درمحل گلزار شهدای گمنام جزیره و قرائت فاتحه باردیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن تجدید پیمان کردند.

بنیاد مستضعفان تاکنون در جزیره لارک چندین پروژه متعدد عمرانی، آموزشی ، درمانی و گردشگری با اعتباری نزدیک به 250 میلیارد ریال را عملیاتی کرده است .

مهندس فتاح دراین سفرنسبت به تکمیل کلیه پروژه های عمرانی دستورات لازم را صادر کردند .

احداث بوستان فانوس دریایی، ایجاد تردد توسط شناور بین قشم و لارک ، احداث سالن انتظار و اسکله ، مشارکت در ساخت رینگ جزیره، احداث بوستان شهدای گمنام از جمله پروژه های بنیاد در این جزیره به شمار می آید.

بنیاد مستضعفان درجزیره لارک همچنین نسبت به نسبت به تکمیل و تجهیز درمانگاه جزیره ، مدرسه، سالن ورزشی ، آبرسانی و اصلاح مخازن ، تجهیز حسینیه مکتب و مسجد، تامین و روشنایی زمین چمن مصنوعی فوتبال ،خرید ماشین زباله اقدام کرده و در احداث سایبان نیز با مسئولان منطقه مشارکت داشته است .

بازدید از بوستان شهدا، طرح هادی و مسیر گردشگری ، حضور در جمع مردم خونگرم منطقه و گفت وگو با آنها و همچنین شنیدن مسائل و مشکلات آنها و دستور رسیدگی از دیگر برنامه های رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به جزیره لارک بود.

دستور تخصیص تسیهلات به خانه های بوم گرد ، پرداخت تسهیلات کمک به خرید جهیزیه برای تعدادی از نوعروسان جزیره، کمک به تعدادی از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که توانایی بازپرداخت تسهیلات خود را نداشتند، مساعدت برای هزینه درمان برخی معلولان نیازمند از دیگر دستورات مهندس فتاح در این سفر بود.//