اختصاص ۱۰۰ میلیاردتومانی بنیاد مستضعفان به صندوق امداد ولایت برای اقشار آسیب دیده از تبعات کرونا
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399

بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت برای وام قرض الحسنه به اقشار آسیب دیده از تبعات کرونا اختصاص داد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای اقشار نیازمندی که شغلشان تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته بود خبر داد.

مجید باجلان معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به تفاهمی که ریاست کمیته امداد امام خمین (ره) با ریاست بنیاد مستضفان انقلاب اسلامی منعقد کرده است کمک‌های ویژه‌ای از جانب این نهاد به نیازمندان کمیته امداد اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت وام به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای اقشار نیازمندی که شغلشان تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته، اختصاص داده است، ادامه داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۵ میلیون تومان وام برای هرکدام از این افراد در نظر گرفته است.

باجلان با بیان اینکه وام‌های پرداخت شده به این افراد بدون کارمزد و با بازپرداخت اقساط ۵۰ ماهه است، گفت: ما در سراسر کشور در ادارات کمیته امداد این مبالغ را پرداخت خواهیم کرد.

معاون امور اداری مالی کمیته امداد افزود: تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است و باید سهمیه هر استان و اقشار نیازمند از طرف بنیاد علوی بنیاد مستضعفان اعلام شود.

وی با بیان اینکه ما در کمترین زمان اعتبارات را ارسال خواهیم کرد، تصریح کرد: راحت‌ترین ضمانت‌ها برای پرداخت این وام‌ها در نظر گرفته شده و امیدواریم بتواند باعث گره گشایی مشکلات نیازمندان شود.