آغاز به کارپویش «با یاد علی ‌گره‌گشاییم» + جزئیات
شنبه 12 تیر 1400

پویش ملی «با یاد علی ‌گره‌گشاییم» با هدف گره‌گشایی از مردم و اطعام نیازمندان و با حمایت بزرگ ترین حامی خود بنیاد علوی، بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان آغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی، رضا غلامزاده رییس مرکز حرکت های جهادی و مردمی بنیاد علوی با اعلام خبر آغاز این پویش در تشریح جزئیات آن گفت: در آستانه ایام‌الله غدیر 2000 گروه مردمی و جهادی در 2000 محله کشور ضمن شناسایی مسائل مردم از قبیل کمبودهای زیرساختی، سلامت، معیشتی وآموزشی نسبت به حل آن اقدام می‌نمایند.

وی همچنین از اطعام نیازمندان توسط گروه‌های مردمی در محلات خبر داد و افزود: در سیره معصومین صلوات الله اجمعین تاکید بسیاری بر اطعام دادن در روز عید غدیر شده است. در حدیثی از امام صادق (ع) است که ایشان می‌فرمایند: غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد. برهمین اساس برنامه اطعام نیزتوسط گروه های مردمی و جهادی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می‌گیرد.

غلامزاده  اهداف دیگر اجرای این حرکت را ترویج فرهنگ اخوت و برادری دانست و گفت: در این طرح قرار است نزاع های اجتماعی که منجر به ایجاد اختلافات در سطح جامعه شده است با وساطت گروه های مردمی و افراد صاحب نفوذ در محلات رفع و رجوع بشود.

وی در پایان از تمامی گروه‌های مردمی وجهادی دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش به نیابت از امیرالمونین علی ع یک مساله از منطقه محل فعالیت خود را مرتفع نمایند.

 

 

گروه هاي مردمي و جهادي برای پیوستن به این پویش به لینک زیر مراجعه کنند:

ثبت نام گروه های جهادی و مردمی