۲۰ هزار واحد مسکن محرومان با همکاری بنیاد مستضعفان احداث می‌شود
دوشنبه 4 اسفند 1399

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزئیاتی از تعهدات طرفین تفاهم‌نامه احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان میان بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، علیرضا تابش فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بنیاد مستضعفان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت 20 هزار مسکن محرومان با تقدیر از تلاش های بنیاد مستضعفان برای کمک به خانه دار شدن اقشار ضعیف و مستضعف کشور اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه امروز که میان بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضا رسید، قرار است 20 هزار واحد مسکونی برای خانواده محرومی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، احداث شود.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تشریح نقش این 2 بنیاد در تفاهم نامه مذکور گفت: در این تفاهم نامه، بنیاد مستضعفان 1000 میلیارد تومان به صورت بلاعوض و بنیاد مسکن 400 میلیارد تومان تعهد مالی دارند علاوه بر آنکه بنیاد مسکن، تسهیلات ارزان قیمت 50 میلیون تومانی برای هر واحد مسکونی نیز در نظر گرفته است.

 

وی ادامه داد: این تفاهم در ادامه اقدامات مشترک قبلی ما و بنیاد مستضعفان در زمینه هایی همچون بازسازی مناطق آسیب دیده در سوانح طبیعی و مسکن معلولان است.

 

تابش گفت: این اقدام، یک کار حداقلی برای مستضعفان و محرومان است و برای این کار، هیچ منتی بر سر هیچ کس نداریم.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما تا امروز سعی کرده ایم تمام توافقاتمان را در کنار بنیاد مستضعفان در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم و انشالله این کار نیز طبق زمانبندی صورت گرفته به اتمام می رسد و در اسفند ماه نیز کلنگ این پروژه در یکی از استان های کشور زده خواهد شد.