حضور فعال بنیاد علوی در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران
دوشنبه 21 خرداد 1403

بنیاد علوی به عنوان بازوی توانمند سازی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان امسال نیز در دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران حضوری پررنگ خواهد داشت .
به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در این نمایشگاه موسسات و شرکت های زیرمجموعه بنیاد علوی در قالب یک غرفه به معرفی اقدامات و فعالیت های مختلف در حوزه های توانمند سازی، اشتغال، بهداشت و درمان، آموزش، اقدامات زیرساختی و عمرانی و طرح های جهادی و پیشرفت و آبادانی مناطق محروم می پردازند.
دومین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با شعار «نوآوری برای آبادانی» و با هدف رفع نیازهای فناورانه و مساله محوری در حوزه آبادانی و پیشرفت فناوری از 22 تا 25 خرداد ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
همچنین در غرفه بنیاد علوی امکان ثبت نام مستقیم گروه های مردمی و مساجد متقاضی در پویش ملی « تو هم مهمان مولایی » همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه ولایت در سراسر کشور، فراهم است .
برای اجرای پویش«تو هم مهمان مولایی» اعتباری جهت تهیه برنج و شکر به نیازمندان و تهیه غذا و پذیرایی اختصاص یافته است .
بنیاد علوی با همکاری مساجد و گروه‌های مردمی در توزیع این اقلام برای برگزاری جشن در مساجد روستاهای حاشیه شهرها، سنت اطعام نیازمندان را در سراسر کشور اجرا می کند.
پویش «تو هم مهمان مولایی» به صورت همزمان در روز سه شنبه 5 تیرماه 1403 (18 ذی الحجه) در سراسر کشور برگزار می شود.

www.alavi-bonyad.com/12055