اولین رویداد آموزشی مجریان و تسهیلگران جهادی بنیاد علوی برگزار شد 
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اولین رویداد آموزشی مجریان و تسهیل‌گران جهادی بنیاد علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اعضاء هیئت مدیره و سرپرست بنیاد علوی، معاونین، مدیران، مجریان و تسهیل‌گران جهادی بنیاد علوی در مجموعه فرهنگی-ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ حسین دهقان در این رویداد در سخنانی به بیان نظرات و انتظارات خود از مجریان و تسهیلگران جهادی پرداخت.

همچنین محمود عسگری آزاد رئیس هیات مدیره و سرپرست بنیاد علوی نیز در خصوص راهبردها و رویکردهای بنیاد علوی در دوره تحول سخنرانی کرد.

در ادامه محسن مردعلی عضو هیئت مدیره و جانشین مدیرعامل بنیاد علوی در باره دوره آموزشی و محتواهای ارائه شده در این دوره سخنانی بیان کرد.

بیان برنامه و راهبردهای بنیاد علوی در حوزه های سلامت، توسط علی ابرازه مدیرعامل موسسه سلامت علوی، برنامه های بنیاد علوی در حوزه های آموزش و پرورش توسط سید محمد بطحائی مدیرعامل موسسه آموزش، مهارت و پرورش علوی همچنین بیان برنامه و راهبردهای بنیاد در حوزه اشتغال توسط مسعود پناهی مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی از دیگر برنامه های این رویداد آموزشی بود.

مجریان و تسهیلگران جهادی بنیاد علوی که از سراسر کشور در این رویداد حضور دارند نیز در بخشی از این رویداد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.آن ها قرار است به مدت یک هفته آموزش های لازم را در خصوص فعالیت در مناطق محروم ببینند.

از جمله برنامه های حاشیه ای این رویداد رونمایی از کتاب حیات (آئین نامه اجرایی حمایت یکپارچه اشتغال و تولید علوی) توسط ریاست بنیاد مستضعفان و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس توسط سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود .
همچنین همزمان با دهه کرامت حجت الاسلام حیدر مصلحی به بیان معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) پرداخت .

www.alavi-bonyad.com/11791