مهندس منصوری در آیین تقدیر از جهادی های استان مرکزی: بنیاد از گروه های جهادی حمایت همه جانبه می‌کند
دوشنبه 3 آذر 1399

معاون بنیاد مستضعفان در مراسم افتتاح 181 پروژه عمرانی در سطح استان مرکزی گفت: در حمایت از گروه‌های جهادی هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

مهندس محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی و افتتاح 181 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی با اشاره به  شکل‌گیری بسیج اظهار داشت: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب به عنوان طراح نهادی به نام بسیج که مبتنی بر ظرفیت‌های مردمی است، کفایت می‌کند که همه استراتژیست‌ها و ابرقدرت‌های دنیا زانوی ادب بزنند و روح امام(ره) و خون شهدا استمرار این شجره طیبه را تضمین می‌کند.

وی افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور جدی و جهادی دارد و بر اساس گفته مقام معظم رهبری بسیج اهل آباد کردن دنیا است اما اهل زرق و برق دنیا و دنیایی نیست و در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با کرونا در کنار مدافعان سلامت و با همکاری ظرفیت‌های مردمی، مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی به مردم خدمت می‌کنند و در همه عرصه‌ها کار داوطلبانه، مؤمنانه و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: امروز بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف خوش درخشیده است و 181 پروژه در استان مرکزی که هر کدام پروژه‌ای اجتماعی هستند مشکلات مردم را برطرف می‌کنند زیرا بسیج نگاه مسئله‌محور به مشکلات دارد و آنها را شناسایی و با مردم برطرف می‌کند که این کار سبب افزایش سرمایه اجتماعی برای بدنه انقلاب می‌شود.

مهندس منصوری تصریح کرد: بزرگترین سرمایه بسیج نیروی انسانی است و مجموعه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان دستگاه پشتیبان هستند و ساختار بخشی نداریم به طوری که سپاه، بسیج و غیره در یک راستا حرکت می‌کنند.

وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری که بنیاد مستضعفان در زمینه مبارزه با کرونا کرده 2 هزار و 500 میلیارد تومان است که بخش زیادی از این مقدار از طریق نهادهای انقلابی و کمیته امداد، بهزیستی و غیره همکاری کردند‌، در حمایت از گروه‌های جهادی هیچ حد و مرزی وجود ندارد.
مهندس منصوری در این جلسه ضمن قول حمایت همه جانبه از گروه های جهادی و بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: 15 هزار سبدمعیشتی و کل سیمان مورد نیاز جهت ساخت 2هزار واحد مسکونی محرومان از طرف بنیاد مستضعفان در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت.