پیام تسلیت بنیاد علوی به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی
سه شنبه 5 دی 1402

بنیاد علوی در بیانیه ای شهادت سردار سید رضی موسوی یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه تسلیت گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، در بخشی از این بیانیه آمده است: خبر شهادت مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر و سرباز مکتب اهل‌بیت (ع) سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

این بیانیه می افزاید: مدیرعامل و بنیاد علوی ضمن ابراز تالم و تاثر از شهادت سردار سرافراز شهید سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق، این مصیبت را به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک گفتند.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
این سردار دلیر و شجاع و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

شهید “سید رضی موسوی” از سرداران شجاع و متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جمله همرزمان شفیق شهید حاج قاسم سلیمانی بود که سوابق درخشانی در سال‌های دفاع مقدس و دفاع از حرم و حفظ کیان جمهوری اسلامی داشت و پس از اقدامات تروریستی و نقض مکرر امنیت در منطقه از سوی آمریکا و متحدانش، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کرده بود.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند شهید سید رضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

www.alavi-bonyad.com/10853