افتتاح چندین پروژه زیرساختی و عمرانی در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به مناطق محروم شادگان
چهارشنبه 24 آبان 1402

وحید خاوه‌ای معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در سفر یک روزه به مناطق هدف بنیاد علوی در استان خوزستان ضمن دیدار و گفت و گو با مردم منطقه، بازدید از چند طرح آبرسانی، زیرساختی، عمرانی و توانمند سازی، پروژه لایروبی انهار شادگان را افتتاح کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های بنیاد مستضعفان در شهرستان شادگان با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان محلی و مردم منطقه برگزار شد.

اجرای پروژه ها با مساعدت ۱۷۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی انجام شده است که منجر به احیای یک میلیون و 500 اصله نخل در منطقه می شود.

همچنین حجم کل عملیات 275 کیلومتر است که در حال حاضر 160 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و پروژه مذکور با زهکشی 38 نهر همراه شده که احیای 32 هزار هکتار اراضی زراعی این منطقه را در پی داشته است.

 

بازدید از بیمارستان شهید معرفی زاده؛ اهدا یک دستگاه فیکو و یک آمبولانس

معاون بنیاد مستضعفان در ادامه سفر به استان خوزستان، از بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان نیز بازدید کرد که با اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون تومانی بنیاد علوی یک دستگاه فیکو برای اتاق عمل حوزه چشم پزشکی به این بیمارستان اهدا کرده است.

بر اساس این گزارش، یک دستگاه آمبولانس اهدایی با هزینه ۳۵ میلیارد ریالی توسط بنیاد علوی به این بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان اختصاص یافت.

 

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه سفر خود دو زمین چمن مصنوعی مدرسه شبانه روزی رسول اکرم (ص) دارخوین ۲ و مدرسه شهید عبدالصمد آلبوغیش دهستان بوزی را افتتاح کرد.

 

 افتتاح پروژه آبرسانی دارخوین

بازدید از پروژه بهسازی معابر حاشیه شهر شادگان و افتتاح پروژه آبرسانی دارخوین از دیگر برنامه های مدیرعامل بنیاد علوی به این منطقه بود.

یادآور می شود: مجموع اعتبار اختصاص یافته بنیاد علوی به احداث زمین های چمن و بهسازی معابر این شهر، ۱۳۰ میلیارد ریال است.

بازدید و افتتاح چندین پروژه دیگر از جمله برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل بنیاد علوی به مناطق محروم استان خوزستان بود.

www.alavi-bonyad.com/10349