ارتقای سرانه آموزشی از اهداف تحقق و پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی است
چهارشنبه 3 آبان 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه سفر دو روزه به استان های خراسان شمالی و رضوی، با فرماندار مشهد و جمعی از مدیران شهر مشهد دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ وحید خاوه ای به همراه برخی معاونین و مدیران بنیاد، از مراحل احداث و تجهیز چندین فضای آموزشی مناطق محروم حاشیه شهر مشهد مقدس بازدید کرد.

خاوه ای در این بازدید ها با حضور در مدارس نیمه کاره مناطق محروم با مدیران، معلمان و دانش آموزان دیدار کرد و ارتقاء سطح آموزش در مناطق محروم را یکی از اهداف تحقق پیاده سازی الگوی پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم اعلام کرد.

 

«رونمایی از سامانه سیپاد»

شرکت در نشست هم اندیشی مدیران بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و رونمایی از سامانه سیپاد(سامانه هوشمند پرداخت تسهیلات بنیاد علوی) از دیگر برنامه های امروز خاوه ای در مشهد مقدس بود.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: از جمله افتخارات مهم و قابل ذکر بنیاد، گره گشایی از کار محرومان است.

رئیس بنیاد مستضعفان در این مراسم در سخنانی با ابراز انزجار از جنایات صهیونیست ها علیه مردم و کودکان مظلوم غزه گفت: غزه درد مشترک تمام جهانیان شده است و باعث بیداری ملت ها خواهد شد.

وی همچنین خطاب به حاضران در این هم اندیشی گفت: کار خالصانه برای مردم، گره گشایی و دستگیری از محرومان، افتخار بنیاد مستضعفان و زیرمجموعه های آن است.

 

«بازديد خاوه ای از پروژه‌های محرومیت زدایی بجنورد»

خاوه ای و هیات همراه روز گذشته در سفر به استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد ضمن دیدار و گفت وگو با روستائیان مناطق محروم این استان از برخی پروژه های محرومیت زدایی بازدید کرد.

 

«وظیفه بنیاد امید آفرینی به طبقات محروم است»

مدیر عامل بنیاد علوی پیش از بازگشت به تهران در چهارمین نشست تخصصی برنامه های عمرانی، آبادانی و محرومیت زدایی شرکت اسکان ایران با حضور نمایندگان این شرکت حضور یافت.

خاوه ای در این همایش گفت: وظیفه اول ما امیدآفرینی به طبقه محروم است. بخشی از این حس امیدواری نسبت به آینده با ایجاد و پیگیری پروژه های عمرانی حاصل خواهد شد. زمانیکه مردم از این موارد استفاده و بهره برداری می کنند، نشاط و شادابی را در نگاه کلی به منطقه می توان دید و بر همین اساس امیدوارم خواهند شد نسبت به اینکه می‌توانند مشکلات را برطرف کنند .

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بیان داشت: پروژه ها باید مورد رضایت مردم باشد در غیر اینصورت ما در فعالیت های خود موفق نبودیم‌. ارزیابی فنی پروژه ها با دقت و حساسیت دنبال شود.

www.alavi-bonyad.com/10079