بنیاد مستضعفان 20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای مناطق محروم گیفان و غلامان اختصاص داد
سه شنبه 2 آبان 1402

مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یکروزه به شهرستان بجنورد از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ وحید خاوه ای در گفت وگویی اظهار کرد: اعتبار در نظرگرفته شده برای روستاهای گیفان و غلامان در استان خراسان شمالی با توجه به روند پیشرفت پروژه ها اختصاص می یابد.

خاوه‌ای مدیرعامل بنیاد علوی در ابتدای سفر به شهرستان بجنورد (شهر قاضی)، از پروژه های حمایت شده توسط بنیاد بازدید و دستورات لازم را جهت تسهیل خدمات، بررسی پیشنهادهای مسئولین محلی و مردم صادر کرد.

دیدار با امام جمعه، فرماندار و مردم بخش غلامان و بررسی طرح های پیشنهادی و قابل اجرا که نیاز به حمایت های بنیاد علوی دارد، بخش های دیگر سفر خاوه ای و هیات همراه به خراسان شمالی بود.
بازدید از روستاهای ایوب، پرس سوسو، رزق قانه، قلتش علیا، گیفان و بررسی پروژه های قابل اجرا جهت محرومیت زدایی از این مناطق از دیگر بخش های پایانی سفر مدیرعامل بنیاد علوی به شهرستان بجنورد و روستاهای محروم این منطقه بود.
در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به مناطق محروم استان خراسان شمالی، محسن مولایی نسب معاون آبادانی و پیشرفت، عاطفه امرایی معاون توانمند سازی محرومین، بهمن علی بخشی رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه و محمود حق دوست راهبر پیشرفت منطقه‌ای شرق کشور وی را همراهی کردند.

www.alavi-bonyad.com/10055