تعیین فیروز آباد به عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان
چهارشنبه 5 شهریور 1399

فیروزآبادکرمانشاه به عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان تعین شد.


به گزارش روابط عمومی، در راستای محرومیت‌زدایی از شهرستان «فیروز آباد» تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری کرمانشاه و بنیاد علوی منعقد شد.
به موجب این تفاهم‌نامه به منظور تحقق منویات رهبرانقلاب و پیاده سازی فرایند آبادانی وپیشرفت در بخش فیروزآباد کرمانشاه با استفاده ازراهبردهای توان افزایی و جذب مشارکت‌های مردمی، بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اقدام به پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در این منطقه می‌کند.
در این دیدار مهندس منصوری معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه سر پل ذهاب گفت: با ابلاغیه رهبرمعظم انقلاب، ایشان تاکید فرمودند که باید از کارهای موردی، ناپایدارو خیریه ای جز در موارد خاص پرهیز نمود و تمرکز اصلی به طرح آبادانی وپیشرفت قرارگیرد.

ایشان با اعلام خبر استقرارنهاد پیشرفت و آبادانی طی روزهای آتی افزود: امید است با اجرای طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان شاخص های منطقه درحوزه‌های اجتماعی و اشتغال و سلامت و آموزش ارتقا یابد.

همچنین در این دیدار بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات بنیاد مستضعفان در حوزه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم، در جهت تسهیل و تسریع فرایندهای لازم برای پیشرفت وآبادانی فیروزآباد اعلام آمادگی کرد.