فتاح در بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد: توزیع ۱۵۰ میلیارد تومان سیمان و میلگرد برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی توسط بنیاد مستضعفان
شنبه 13 خرداد 1402

رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی، از توزیع ۱۵۰ میلیارد تومان سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی منازل مسکونی آسیب‌دیده از زلزله خوی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «سید پرویز فتاح» در سفر به استان آذربایجان غربی و بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی، در جلسه بررسی عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده با حضور استاندار آذربایجان غربی، رئیس بنیاد مسکن و سایر مسئولان اظهار کرد: ما از همان ساعات اولیه پس از زلزله خوی، در کنار مردم این خطه بودیم و اعلام کردیم که بنیاد مستضعفان، سیمان و میلگرد منازل آسیب‌دیده از این زلزله را به صورت رایگان تامین می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از رضایت مردم ساکن خوی و مناطق زلزله‌زده این شهرستان از خدمت‌رسانی بنیاد مستضعفان گفت: الحمدلله در بازدید امروز، مردم از روند تامین سیمان و میلگرد که ما عهده‌دار آن بودیم رضایت داشتند و این مایه خرسندی است.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی در تحویل سیمان و میلگرد از سوی بنیاد مستضعفان وجود نداشته و این روند تا اتمام عملیات بازسازی و تکمیل تعهداتمان ادامه دارد.

فتاح با بیان اینکه مدیریت بحران در زلزله خوی، نمره قابل قبولی داشته، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد برگزاری جشن پایان عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی باشیم چراکه پس از زلزله خوی، مردم و مسولین دوشادوش یکدیگر پای کار آمدند و این همدلی مای نشان داد که خوی و مردم آن در قلب ملت ایران قرار دارند.

وی در ادامه با اعلام خبر حمایت ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان از کمیته امداد و بهزیستی خوی نیز گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده، بنیاد مستضعفان برای حمایت بیشتر از محرومان و مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی خوی، در مجموع ۱۰ میلیارد تومان (هریک ۵ میلیارد تومان) را با هدف تسریع در بازسازی منازل آسیب‌دیده مددجویان و ارائه کمک‌های موردی، در اختیار این دو نهاد حمایتی قرار می‌دهد.

www.alavi-bonyad.com/7843