با حمایت بنیاد علوی محقق شد/ ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم فریدون شهر
سه شنبه 2 خرداد 1402

با حمایت بنیاد علوی، تیپ جهادی 12 مستضعفین اردیبهشت ماه امسال به مدت سه روز در دهستان پشتکوه اول شهرستان فریدون شهر اقدام به معالجه رایگان مردم روستاهای این دهستان کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، این گروه جهادی از دانشگاه بقیه الله تهران متشکل از 30 نفر از دندانپزشکان، پزشکان عمومی و متخصصان در تخصص‌های قلب، اطفال، روانشناس، چشم‌پزشک و دندانپزشک به همراه پزشک عمومی، ماما و پرستار در خانه بهداشت روستای مصیر مستقر شده و انواع خدمات را ارائه دادند.

دکتر حیدری فرمانده قرارگاه تیپ جهادی 12 مستضعفین کشور در این باره گفت: تمام تلاش ما استقرار تیمی منسجم و ارائه یک سلسله خدمات بهداشتی و درمانی ماندگار به مردم محروم منطقه است.

وی گفت: امیدوار هستیم با جنس مسئله محوری که تیپ جهادی در دستور کار خود قرار داده بتوانیم محور خدمات محرومیت زدایی بوده و باری هر چند مختصر را از دوش مردم برداریم .

همچنین روح الله بابایی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت فریدون شهر با اشاره به خدمات گروه جهادی تیپ 12 مستضعفین گفت: با حمایت بنیاد علوی طی ماه های آینده این برنامه نیز در تعدادی دیگراز روستاهای محروم این منطقه اجرا می شود.

وی از هم افزایی مجموعه عوامل شهری و روستایی فریدون شهر در جهت کمک به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم محروم منطقه تشکر و قدردانی کرد.

اکبر چرمی مسئول گروه پیشرفت روستای مصیر نیز با اشاره به استقبال بسیار مردم از این حرکت جهادی ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این اقدامات مشکلات پزشکی و بهداشتی مردم کاهش یابد.

/www.alavi-bonyad.com/7745