رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد/ آمادگی بیش از پیش بنیاد برای خانه‌دار شدن محرومان و افزایش طرح‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر استان قزوین
پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به استان قزوین با تاکید بر کمک بنیاد برای خانه‌دار شدن محرومان استان گفت: در تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ با بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی، برای ساخت حدود ۴۸ هزار واحد مسکن محرومان، خانواده‌های دارای چند معلول و مددجویان کمیته امداد، مشارکت کرده ایم .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی ، «سید پرویز فتاح»، سهم استان قزوین از این تفاهم‌نامه‌ها را بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: بنیاد این آمادگی را دارد که در صورت تکمیل مراحل ساخت واحدها، تعداد بیشتری مسکن در قالب تفاهم‌نامه‌های جدید احداث کند.

وی افزود: همچنین در صورت اعلام نیاز استان قزوین، بنیاد آماده واگذاری زمین های در اختیار خود برای اجرای پروژه مسکن محرومان به پروژه جهش ملی نهضت مسکن است.

فتاح در ادامه با بیان اینکه مطالعات اولیه اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در منطقه محروم طارم به پایان رسیده، افزود: با توجه به اضافه شدن این منطقه به مناطق هدف طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و تکمیل مطالعات اولیه، اعتبار خوبی برای اجرای پروژه‌های رفع محرومیت در این منطقه پیش بینی شده است .

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: برای کمک به محرومان تحت پوشش نهادهای حمایتی استان قزوین، ۵ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان و ۵ میلیارد تومان نیز به بهزیستی قزوین تخصیص داده شد تا برای مراجعان موردی و حمایت از محرومان تحت پوشش خود هزینه کنند.

www.alavi-bonyad.com/7553