بهره‌برداری از بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی بنیاد مستضعفان در آبادان
سه شنبه 4 بهمن 1401

سید پرویز فتاح با حضور در شهرستان آبادان، بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی علوی این شهرستان که با ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان احداث و به همت وزارت بهداشت تجهیز شده را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی به نقل از بنیاد مستعضفان ، سید پرویز فتاح در تشریح اقدامات بنیاد مستضعفان برای احداث این بیمارستان اظهار کرد: ساختمان این بیمارستان به طور ۱۰۰ درصدی توسط بنیاد مستضعفان احداث شده و تجهیز و اداره آن برعهده وزارت بهداشت است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به بخش‌های تخصصی این بیمارستان گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های تخصصی است و در احداث آن تمام مسائل فنی مرتبط با زلزله، آتش‌نشانی و الزامات مربوط به بخش‌های عفونی لحاظ شده است و بیمارستانی در تراز بین‌المللی در آبادان احداث شد.

فتاح با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر و کل استان خوزستان شایسته خدمت هستند و ما منت‌دار مردم این استان هستیم افزود: ما با افتخار و اعتقاد تلاش کردیم که در احداث این بیمارستان هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد و ان‌شاءالله نکاتی را هم که امروز مسولان بیمارستان اعلام کردند، انجام و تجهیز آن با وعده‌ای که مسولان وزارت بهداشت داده‌اند تکمیل خواهد شد.

وی مشارکت بنیاد در احداث بیمارستان کودکان اهواز، بیمارستان الزهرا (س) دزفول و ساخت مراکز درمان‌بستر در مناطق محروم را بعنوان بخشی از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، ما در دوران کرونا نیز خدماتی را به مردم این استان در حوزه بهداشت و درمان همچون اهداء آمبولانس ارائه دادیم و به زودی نیز تعداد دیگری آمبولانس را به مناطق محروم کشور و این استان اعزام خواهیم کرد.