بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از چندین طرح اشتغالزایی در خراسان رضوی
سه شنبه 4 بهمن 1401

بازدید از طرح های اشتغالزایی، قنوات احیا شده ، دیدار با گروه های جهادی ، شرکت در شورای اداری شهرستان  از جمله برنامه های سفر دو روزه مدیرعامل بنیاد علوی به استان خراسان رضوی بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، « وحید خاوه ای» ابتدا به شهرستان گناباد سفر کرده و از 5 پروژه اشتغالزایی و واحد تولیدی شامل کارخانه تراکتور سازی، شرکت شیر، کارگاه باطری سازی، گیاهان دارویی و پوشاک نوزاد بازدید کرد.

بازدید از دو قنات احیا شده توسط بنیاد علوی، حضور در آرامگاه محمّدتقی بُهلول گنابادی‌‌ مشهور به شیخ بهلول از عارفان فیلسوف و شاعران فقهای معاصر کشور و نثار فاتحه در مزار ایشان ، شرکت در جلسه نهاد پیشرفت از دیگر برنامه های سفر خاوه ای به این شهر بود.

وی دراین جلسه بر حمایت بنیاد علوی از توزیع  بسته های مادرانه ، طرح های اشتغالزایی، ساخت مسکن محرومان و احیای قنوات تاکید کرد.

یادآور می شود : بنیاد علوی سال گذشته یک میلیارد تومان برای احیای 20 قنات در شهرستان گناباد تخصیص داد.

بجستان مقصد بعدی سفر مدیرعامل بنیاد علوی در استان خراسان رضوی بود ، وی در این شهر از دو کارگاه اشتغالزایی کیک و کلوچه، مینی لودر ، استخر نیمه تمام ذخیره آب کشاورزی بازدید کرد و قول کمک بنیاد برای تکمیل این استخر را داد.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه های خاوه ای به این شهرستان بود ، وی در این جلسه بر حمایت بنیاد علوی از محرومان به ویزه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی در حوزه مسکن تاکید کرد .

بنیاد علوی تاکنون از دو شهر گناباد و بجستان از 800 طرح اشتغالزایی حمایت کرده است.

مدیرعامل بنیاد علوی سپس به شهر بردسکن رفت و در دو جلسه مجزا شامل شورای اداری شهرستان و جهادگران شرکت کرد.

کاشمر چهارمین شهری بود که خاوه ای به آنجا رفت ، زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی، حضور در آرامگاه سید حسن مدرس و نثار فاتحه، شرکت در جلسه صندوق قرض الحسنه ، بازدید از دو روستا از برنامه های این سفر بود .

مدیرعامل بنیاد علوی سپس به شهرستان کوه سرخ رفت و در ابتدای حضور در این شهر با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار کرد .

وی در این شهر ضمن بازدید از 10 روستا ، از سالن نیمه تمام ورزشی شهر ، دو قنات احیا شده توسط بنیاد ، خوابگاه نیمه تمام دانش آموزی دخترانه دیدن کرد و سپس در شورای اداری شهرستان شرکت کرد..

خاوه ای در پایان سفر پیش از مشرف شدن به حرم مطهر امام رضا (ع ) در جلسه ای با گروه های شاخص جهادی شرکت کرد.

www.alavi-bonyad.com/6558