تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه خیرساز روستای آقزیارت شهرستان چاراویماق امضا و به پیمانکار واگذار شد
شنبه 28 تیر 1399

حاج حسن فتوحی فر خیر مدرسه ساز احداث مدرسه ۴ کلاسه در این روستا را قبول تعهد کرد و پس از امضای تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی به پیمانکار تحویل گردید که مقرر گریدید 6ماه کاری آینده مدرسه تحویل و افتتاح گردد.

  • تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه خیرساز روستای آقزیارت شهرستان چاراویماق امضا و به پیمانکار واگذار شد
    بدنبال حضور بنیاد علوی برای محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق و انعکاس نیازمندی های آموزش و پرورش شهرستان به بنیاد، حاج حسن فتوحی فر از سوی مدیر عامل بنیاد علوی جهت احداث مدرسه خیرساز به آموزش و پرورش چاراویماق معرفی گردید و خیر مدرسه ساز ضمن بازدید میدانی از مدرسه ابتدایی روستای آقزیارت، احداث مدرسه ۴ کلاسه در این روستا را قبول تعهد کرد.
    بعداز بازدید خیر مدرسه ساز از محل ، با حضور معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش چاراویماق تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه روستای آقزیارت امضاء و با پرداخت کل هزینه احداث طی یک فقره چک از سوی خیر مدرسه ساز در وجه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان چاراویماق، پروژه برای شروع کار به پیمانکار واگذار شد.
    اسدی، مدیر آموزش و پرورش چاراویماق در حاشیه عقد تفام نامه گفت: مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه روستای آقزیارت در زمینی به مساحت ١٠٠٠ مترمربع و بازیر بنای ١٧٧ متر مربع باهزینه بالغ بر۵۵٠ میلیون تومان در ۶ ماه کاری آینده احداث می گردد.