سفر رئیس بنیادمستضعفان به استان سیستان و بلوچستان
شنبه 21 تیر 1399

اعتبار60میلیارد تومانی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان از جانب بنیادمستضعفان

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان طی سفر دو روزه به اسستان سیستان و بلوچستان اقدام به افتتاح چند پروژه و بازدید از شهرستان چابهار و قصرقند کرد.
افتتاح 74کلاس درسی، مرکز خانه بهداشت و چندین زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرستان قصرقند ، تامین شبکه برق مناطق حاشیه ای چابهار، بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی از جمله برنامه های این سفربود.

محسن منصوری معاون بنیادمستضعفان در طی این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند که با حضور رییس بنیاد مستضعفان، استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل، مدیران و مسئولان شهرستان برگزارشد، اظهارداشت: بنیادعلوی به عنوان بازوی بنیاد مستضعفان در زمینه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی حدود یک سال است که در شهرستان قصرقند به عنوان یکی از مناطق هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستقرو مشغول فعالیت است.
همچنین مدیرعامل بنیادعلوی گفت: تامین روشنایی زمین ورزشی، تجهیز مدارس شبانه روزی، تجهیز مساجد، تخصیص سه میلیارد تومان برای ساخت مشارکتی یک مدرسه شبانه روزی، تخصیص پنج میلیاد تومان اعتبار مشارکتی جهت محورکاجو، کمک به تامین مسکن مددجویان کمیته امداد و تخصیص دو میلیارد تومان برای فضای سبز شهرستان قصرقند است.
ایشان افزود: امسال اعتبار در نظر گرفته شده ازجانب بنیاد مستضعفان برای شهرستان قصرقند به بیش از 60میلیارد تومان رسیده که 40 میلیاردآن در حوزه عمرانی و زیبا ساختی هزینه می شود و 20 میلیارد آن تسهیلات قرض الحسنه است.