در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به دو استان همدان و مرکزی مقرر شد؛ امضای ساخت 10 هزار واحد مسکن/اعطای تسهیلات برای تکمیل چند واحد آموزشی/کمک به اشتغالزایی در منطقه
جمعه 13 آبان 1401

در سفر مدیرعامل بنیاد علوی به دو استان همدان و مرکزی علاوه بر امضای تفاهمنامه ساخت 10 هزار واحد مسکن برای محرومان، مقرر شد برخی واحدهای تولیدی و نیمه تمام با کمک بنیاد تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی ، استاندار همدان در دیدار با «وحید خاوه ای» از اقدامات سازنده بنیاد علوی در رسیدگی به محرومان این استان قدردانی و تشکر کرد.

در این سفر همچنین تفاهمنامه ساخت 20 هزار واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و حضور مسئولان استانی از جمله مدیرکل مسکن و کمیته امداد امام خمینی در روستای هیزج همدان به امضای طرفین رسید.
مدیرعامل بنیاد علوی در بازدید از پروژه های اشتغال، عمرانی و کشاورزی (تغییر الگوی کشت) روستای بیوک آباد و کارخانه نیمه فعال سفالگری، قول ارائه تسهیلات برای کمک به راه اندازی مجدد این واحد تولیدی را داد .

در مسیر بازدید خاوه ای از روستای یسرلو با توجه به غیر فعال یک واحد آموزشی با ظرفیت 150 دانش آموز به دلیل نیمه تمام بودن ، مدیرعامل بنیاد علوی دستور تکمیل این مدرسه را صادر کرد.
احداث زمین چمن مصنوعی در روستای قرخ لر و روستاهای همجوار ، کمک به تامین جهیزیه ، کمک به تکمیل مبلمان شهری قهاوند از دیگرتصمیمات بنیاد علوی در این سفر بود .

وی همچنین از روستاهای خیرآباد و دشته در مسیر شهر قهاوند و روستای هیزچ بازدید کرد.


بازدید از برخی طرح های اشتغالزایی در استان مرکزی
مدیرعامل بنیاد علوی همچنین در سفر یک روزه به استان مرکزی ضمن دیدار و گفت وگو با استاندار ازبرخی طرح های اشتغالزایی در مناطق هدف این استان دیدن کرد.
خاوه ای در سفر به چند روستای استان ابرار امیدواری کرد تا با کمک بنیاد علوی برای تکمیل طرح های اشتغالزایی ، مسکن محرومان ، مبلمان شهری، احیای باغات، تکمیل چند واحد آموزشی ، اهدای سیمان رایگان (برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد) ، احداث زمین چمن مصنوعی شرایط بهتری برای محرومان منطقه فراهم شود.

www.alavi-bonyad.com/5436