اهدای 10 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به آموزش و پرورش کوهرنگ
جمعه 6 آبان 1401

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در امور ایثارگران گفت: هفته گذشته ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به اداره آموزش و پرورش کوهرنگ اهدا شد.
 به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی ، وحید کمرروستا در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این میزان تجهیزات آموزشی از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور به اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ اهدا شده است.
وی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی حضرت صاحب‌الامر (عج) از سال ۱۳۸۴ تاکنون افزود: این قرارگاه در سال ۱۳۸۹ در بازدید از دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری برای حضور جهادی در منطقه اعلام آمادگی کرد.
کمرروستا به تعریف ۴۰ برنامه جهادی در بازه‌های مختلف زمانی برای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ و حضور متخصصان مختلف در این برنامه‌ها اشاره و تصریح کرد: احداث مسجد در روستاهای چین، بیراهگان و صالح‌کوتاه و انجام فعالیت‌های عمرانی در بقیه روستاهای این دهستان از سوی گروه جهادی صاحب‌الامر (عج) از جمله اقدامات انجام شده است.
وی یادآور شد: تلاش برای قبولی ۳۰ دانش‌آموز از شهرستان کوهرنگ در دانشگاه از دیگر اقدامات گروه جهادی صاحب‌الامر (عج) است که با بورسیه تحصیلی ۱۰ ساله برای دانش‌آموزان محروم شامل مشاوره تحصیلی و برگزاری آزمون محقق شد.

www.alavi-bonyad.com/5360/