تقدیر استاندار آذربایجان غربی از خدمات بنیادمستضعفان در استان آذربایجان غربی
شنبه 24 خرداد 1399

بنیاد مستضعفان در هموار سازی مسیر پیشرفت در شهرستان چالدران اهتمام ویژه ای دارد.

معاون بنیاد مستضعفان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان چالدران با حضور استاندار آذربایجان غربی ، نماینده شهرستان های ماکو، چالدران، شوط، پلدشت درمجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران کل در محل استانداری ترتیب یافته بود با اعلام این خبر گفت: بنیاد مستضعفان در کمک به دولت برای رفع محرومیت از چهره چالدران با تحقق برنامه ریزی های خاص پا به عرصه گذاشته و اقدامات زیرساختی را در این شهرستان محروم انجام می دهد.
آقای مهندس منصوری با اشاره به اینکه ساخت مدرسه ، اجرای طرح های بهداشت و درمان، کمک به طرح های عمران روستایی و شهری و اجرای طرح های اشتغال زایی در روند پیشرفت شهرستان همگام با دولت فعالیت های خاصی را انجام می دهد افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان نیز باید با توجه به ظرفیت های این شهرستان همراه با نهاد پیشرفت و آبادانی وارد میدان عمل شوند.
وی با بیان اینکه امسال ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات از سوی بنیاد مستضعفان در جهت پیشرفت آبادانی شهرستان اختصاص داده است افزود: این میزان اعتبار در جهت اجرای طرح های اشتغال زایی و اجرای طرح های محرومیت زدایی هزینه خواهد شد.
وی همچنین گفت: امسال میزان اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان چالدران در مقایسه با سال گذشته چند برابر افزایش یافته است که این میزان اعتبار با همکاری و تعامل بیشتر مردم هر سال افزایش خواهد یافت.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه از اقدامات بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت زدایی در شهرستان چالدران تقدیر کرد.

آقای شهریاری گفت: دستگاه های اجرایی استان و شهرستان نیز در جهت تحقق برنامه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان همگام با این بنیاد تلاش خواهند کرد تا چهره محرومیت از شهرستان چالدران زدوده شود.