افتتاح و کلنگ زنی 11 طرح آموزشی و عمرانی در شهرستان الیگودرز
شنبه 30 مهر 1401

در مراسم‌های جداگانه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت اسکان ایران، امام جمعه شهرستان الیگودرز و جمعی از مردم منطقه و مسئولان شهری و روستایی، 11 طرح عمرانی روستایی در استان لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، روز چهارشنبه 27 مهرماه 1401 در دو مراسم جداگانه، مدرسه دو کلاسه علوی روستای فیروزآباد و مدرسه شش کلاسه علوی روستای ززم توسط بنیاد علوی و با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان به بهره‌برداری رسید.همچنین پروژه‌های احداث شبکه آب شرب روستای حرآباد بخش ذلقی و روستاهای تنگ کوره و جیرگاه با مشارکت بنیاد علوی و اداره آبفای استان تکمیل و به بهره‌برداری رسید و کلنگ احداث پروژه‌های تامین آب شرب روستاهای شول‌آباد، سرلک و پیرامام نیز بر زمین خورد.


کلنگ‌زنی پروژه‌های آسفالت و سنگفرش روستای پیرامام با مشارکت بنیاد مسکن و بخشداری زز ماهرو و احداث مدرسه شش کلاسه علوی روستای مرگسر بخش ماهرو با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان، از دیگر برنامه‌های این سفر بود.
در ادامه می‌توان به کلنگ‌زنی احداث پروژه‌های زمین چمن مصنوعی، کانال آب کشاورزی روستای بزنوید و سنگفرش روستاهای پرچل و خاکبتیه و همچنین تامین سردخانه و غسالخانه روستای فیروزآباد توسط بنیاد علوی اشاره کرد.

www.alavi-bonyad.com/5165