آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با آسایشگاه کهریزک در طرح «بایار ۲۴»
چهارشنبه 27 مهر 1401
رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک و گفت‌وگو با مددجویان این آسایشگاه اظهار کرد: خوشحال هستم که در سال جدید برای دومین بار این افتخار نصیب بنده شد که از آسایشگاه کهریزک و مددجویان بازدید کنم و این برای من مایه خوشحالی است .
به گزارش بنیاد علوی به نقل از تسنیم، پرویز فتاح در ادامه با اشاره به خدمت‌رسانی پرسنل آسایشگاه کهریزک به مددجویان گفت: کار بسیار سخت و دشواری توسط مددکاران و پرسنل آسایشگاه انجام می‌شود که قابل تقدیر است و باید از آنها حمایت شود.
رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: این بنیاد تلاش می‌کند تا حمایت‌های لازم را از مددجویان آسایشگاه کهریزک داشته باشد و در همین ارتباط کمک‌هایی را در حوزه‌های مختلف به آسایشگاه کهریزک داشته است.
وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان امسال توزیع یک میلیون بسته محصولات لبنی را در بین نیازمندان و مددجویان دو دستگاه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار خود قرار داده است که از این تعداد 250 هزار بسته در اختیار سازمان بهزیستی  500 هزار بسته لبنی در اختیار مددجویان کمیته امداد و 250 هزار بسته نیز در اختیار خیریه‌ها و گروه های جهادی قرار گرفته است.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: امروز نیز 4 هزار بسته لبنی در اختیار مددجویان پرسنل و مددکاران آسایشگاه کهریزک قرار گرفته است. ضمن اینکه ارزش ریالی هر بسته لبنی یک میلیون تومان محاسبه شده است.
فتاح با اشاره به درخواست مدیریت آسایشگاه کهریزک جهت همراهی و مساعدت بنیاد مستضعفان در طرح مراقبت در منزل و اپلیکیشن بایار 24 گفت: در همین ارتباط از آنها درخواست شد که طرح خود را به بنیاد مستضعفان ارسال کنند تا بتوانیم همکاری را در قالب این طرح داشته باشیم.
وی ادامه داد: همچنین بنیاد مستضعفان همکاری خوبی در ارتباط با تامین سیمان و کاشی مورد نیاز احداث خانه‌های مورد نیاز مددجویان در آسایشگاه کهریزک داشته است.
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در آسایشاه کهریزک گفت: ضمن تشکر از آقای صوفی‌نژاد برای آقای نحوی‌نژاد به عنوان مدیر جدید آسایشگاه کهریزک آرزوی موفقیت دارم ضمن اینکه آقای نحوی‌نژاد سوابق درخشانی را در حوزه‌های مختلف سالمندی با سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر داشته است و می‌تواند در آسایشگاه کهریزک از این تجربیات استفاده ببرد.
فتاح ادامه داد: با توجه به گزارشاتی که ارائه شده است ما در سال‌های آینده با میزان قابل توجهی از سالمندان در کشور روبرو هستیم و طرح مورد اشاره شده از سوی مدیریت آسایشگاه کهریزک تحت عنوان طرح بایار 24 می‌تواند در این حوزه موثر باشد و علاوه بر کاهش هزینه‌های نگهداری سالمندان این امر می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که سالمندان در کنار فرزندان و خانواده‌های خود زندگی خود را ادامه دهند.
/www.alavi-bonyad.com/5098