سومین پویش درخت یاری با شعار یاری مردم، لبخند طبیعت آغاز به کار کرد
شنبه 23 مهر 1401

کاشت نهال (مثمر) با هدف تسریع در فرایند پایدار محرومیت زدایی یکی از اولویت های بنیاد علوی است چرا که این امر نقش مهمی در تقویت اقتصاد خانوار دارد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، این مطلب بخشی از سخنان «وحید خاوه ای » مدیرعامل بنیاد علوی در جمع 32 گروه جهادی و مردم نهاد، فعال در حوزه محیط زیست و فضای سبز از سراسر کشور در سومین پویش درخت یاری است.

وی با اشاره بر اینکه بنیاد علوی تمامی ظرفیت های خود را برای خدمت به محرومان به کار گرفته است، گفت: گروه های جهادی می توانند از این ظرفیت ها و امکانات برای بهره برداری یا افزایش فعالیت های خود در حوزه کاشت نهال مثمر(درخت های میوه) و غیرمثمر (تولید چوب) استفاده کنند.

در آیین افتتاحیه سومین پویش درخت یاری ، مصطفی یخچالی مدیر مرکز حرکت های جهادی و مردمی بنیاد علوی با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و خیر مقدم از حضور گروه ها در افتتاحیه پویش قدردانی و تشکر کرد.

علی ظرافتی دبیر سومین پویش درخت یاری مهندس نیز گزارشی از دومین پویش درخت یاری و فرآیند ، زمان آغاز ثبت نام سومین دوره ارائه داد.

شرکت کنندگان در این پویش گروه های محیط زیستی، تخصصی، فضای سبز جنگل های زاگرس و بلوط و به طورعمده از استان های خوزستان، ایلام و لرستان بودند.

در مراسم سومین دوره پویش تلاش شد گروه های فعال از سراسر کشور شرکت کنند. در این نشست از برخی گروه های برتر در دومین پویش درخت یاری تقدیر به عمل آمد .

برگزاری نشست تخصصی محیط زیست و کاشت نهال، بررسی دستاوردهای پویش سال گذشته و نقاط ضعف و قوت آن با هدف برگزاری بهتر جلسات بعدی از جمله برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم دو روزه (21 و 22 مهرماه) با حضور مدیر عامل بنیاد علوی و مسئولین گروه جهادی های حاضر و همچنین کودکان کار  تعدادی نهال مثمر گلدانی غرس شد .

www.alavi-bonyad.com/5008