اختصاص بیش از۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های پیشرفت و آبادانی چالدران
چهارشنبه 21 خرداد 1399

مهندس منصوری گفت:امسال بیش از۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح پیشرفت و آبادانی چالدران اختصاص داده شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی منصوری مدیر عامل بنیاد علوی با اشاره به اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های پیشرفت و آبادانی چالدران گفت: این میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق شهری و روستایی و ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار اختصاص داده شده است.

مهندس منصوری با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار در مقایسه با سال گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار است افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص داده شده ۳۵۰ میلیارد ریال آن جهت اشتغال زایی و ۳۵۰ میلیارد ریال آن برای اجرای پروژه عمرانی هزینه خواهد شد.

مدیر عامل بنیاد علوی  با بیان اینکه بنیاد علوی در ساخت واحد‌های مسکونی ویژه معلولین تحت پوشش بهزیستی ، ساخت کلاس‌های آموزشی و مراکز جامع سلامت به صورت مشارکتی همکاری‌های لازم را با ادارات مربوطه انجام می‌دهد بیان کرد: برای ساخت هر مرکز جامع سلامت ۴۵ میلیارد ریال ، برای ساخت هر واحد مسکونی برای خانوار‌های معلول تحت پوشش بهزیستی ۹۰۰ میلیون ریال و برای هر کلاس درس۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می‌کند.

منصوری همچنین بر توانمند سازی اقشار محروم جامعه بر اساس تاکیدات رهبری تاکید کرد و گفت: در جهت لبیک به فرامین رهبری در این روز‌های کرونایی بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کشور توزیع می‌شود.