نشست دو ساعته مدیرعامل بنیاد علوی با گروه های جهادی شهرستان زاهدان
جمعه 22 مهر 1401

توانمند سازی محرومان و کمک گرفتن از گروه های جهادی برای پیشبرد اهداف محرومیت زدایی یکی از محورهای اصلی سخنان مدیرعامل بنیاد علوی در نشست هم اندیشی با گروه های جهادی حاشیه شهرستان زاهدان در ستان سیستان و بلوچستان بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، «وحید خاوه ای» در ادامه سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان، در نشستی 2 ساعته با گروه های جهادی حاشیه زاهدان تصریح کرد: گروه های جهادی نقش مهمی در کمک به مردم محروم منطقه ایفا می کنند .

وی افزود: بنیاد علوی از گروه های مختلف جهادی که متناسب با داشته های خود فعالیت های خیرخواهانه انجام می دهند، حمایت های لازم را خواهد کرد .
خاوه ای در ادامه بر ضرورت انسجام گروه های جهادی در انجام فعالیت های نوع دوستانه، ارائه خدمات به بانوان این منطقه – با توجه به نقش سرنوشت ساز آنها در خانواده – و تمرکز ویژه در توسعه فعالیت های فرهنگی در حاشیه شهر تاکید کرد .


مدیرعامل بنیاد علوی همچنین به ارائه توضیحاتی درباره سرفصل های همکاری بنیاد با گروه های جهادی با هدف محرومیت زدایی پرداخت .
پیش از سخنان خاوه ای، نمایندگان گروه های جهادی شرکت کننده در این نشست هر کدام به بیان نحوه فعالیت و مسائل و مشکلات پیش روی خود پرداختند .


اشتغال ، سلامت، امور فرهنگی ، ورزش ، امور عمرانی و بانوان وجه غالب فعالیت گروه های جهادی شرکت کننده در این نشست را تشکیل می داد.
مدیرعامل بنیاد علوی در سفری یک روزه به استان سیستان و بلوچستان ضمن افتتاح چند پروژه از تعدادی طرح بازدید کرده و دیدارهایی نیز با استاندار و برخی مسئولان استانی داشت .

/www.alavi-bonyad.com/4950