در دیدار مدیرعامل بنیاد علوی با استاندار سیستان و بلوچستان مطرح شد؛ تصویب 17 سرفصل اشتغالزایی/ سهم 13 درصدی استان سیستان و بلوچستان از برنامه احداث و تامین مسکن بنیاد در سطح کشور/ قدردانی از اقدامات بنیاد علوی
جمعه 22 مهر 1401
استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی از خدمات و اقدامات نهاد مجری الگوی جامع پیشرفت و آبادانی مناطق محروم قدردانی کرد و تداوم فعالیت‌ها را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، نشست هماهنگی برای ادامه فعالیت‌های بنیاد علوی در استان سیستان و بلوچستان با حضور «حسین مدرس خیابانی» استاندار و «وحید خاوه‌ای» مدیرعامل بنیاد علوی در محل استانداری در شهر زاهدان برگزار شد.
«علیرضا قزل» مدیرعامل شرکت زرفام، «زهرا فرهادی» مدیرعامل شرکت سلامت پایا، «محسن مولایی نسب» راهبر منطقه جنوب شرق ،«رضا بختیاری» مسئول هماهنگی استان و همچنین نماینده بنیاد علوی در امور اموال و املاک استان سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از معاونان استاندار در این جلسه حضور داشتند.
مدیرعامل بنیاد علوی دراین نشست با اشاره به مجموع اقدامات بنیاد برای محرومین سیستان و بلوچستان، از سهم 13 درصدی این استان در برنامه احداث و تامین مسکن توسط بنیاد خبر داد.
وی افزود: بنیاد علوی بیش از 4 هزار و 200 واحد مسکونی برای محرومان استان سیستان و بلوچستان در دست ساخت دارد.
یادآور می شود در حال حاضر بنیاد علوی در ساخت بیش از 48 هزار واحد مسکونی برای محرومان سراسر کشور مشارکت دارد.
کمک به توسعه فعالیت های اقتصادی محرومان به ویژه در حوزه اشتغالزایی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه به طبقات محروم در مناطق هدف و خارج از این مناطق، یکی دیگر از مواردی بود که مدیرعامل بنیاد علوی در این نشست مطرح کرد .
در این جلسه با توجه به درخواست استاندار سیستان و بلوچستان برای تداوم حضور بنیاد علوی و اضافه شدن مناطق هدف، مقرر شد بنیاد با ایجاد کارگروهی در خصوص افزودن چند منطقه جدید هدف تصمیم گیری کند.
همچنین مقرر شد دبیرخانه پیگیری اقدامات بنیاد علوی در استان سیستان و بلوچستان تشکیل شود .
در ادامه 17 سرفصل پیشنهادی بنیاد علوی در حوزه های اشتغالزایی ، سلامت و کمک به فعالیت نیروهای جهادی برای رسیدگی به محرومان به تصویب این نشست رسید.
یادآورمی شود: مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید و افتتاح چند پروژه در شهرستان زهک به عنوان منطقه هدف بنیاد، با استاندار و گروه های جهادی نیز دیدار و گفت وگو داشت.

/www.alavi-bonyad.com/4948