در پیام مدیرعامل بنیاد علوی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت؛ امیدواریم در کنار برادران دینی خود بتوانیم گام های موثر و پایداری در پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشورمان برداریم
چهارشنبه 20 مهر 1401

مدیرعامل بنیاد علوی در پیامی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، فرارسیدن هفته وحدت را به عموم هموطنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی متن کامل پیام به این شرح است:

« لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ إِذْ بَعَثَ فِيهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِنْ كَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ »

میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، که پیامی از توحید برای سعادتمندی را به گوش انسان ها  می رساند و در متن تاریخ جاری می سازد، را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وحدت درس آموخته ای از مکتب معلم بشریت، حضرت محمد (ص) است که به برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شد و بوی هدایت و رستگاری در زندگی پست و گمراهی زمانه وزیدن گرفت. در این مکتب، تفاوت ها مایه خصومت، تفرقه و خشونت نمی شود و فرهنگ «اخوت اسلامی» درجای جای فرهنگ، تمدن و حتی سکونتگاه جلوه گری می کند. رنگ ها و ریشه ها، چون تار و پود یک نقش زیبا در هم تنیده می شود و کنار هم قرار گیری عرب وعجم، سیاه و سفید، زن و مرد، حتی باعث آموختن و پیشرفت می شود.

در متن همه برنامه هایی که برای رسیدگی به طبقات مستضعف دنبال می کنیم،امیدواریم در کنار برادران ایمانی خود، بتوانیم گام های موثر و پایداری برای پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشورمان، ایران اسلامی، برداریم که در این مسیر به همدلی، عزم راسخ و دعای خیرخواهانه تان امید و دلبستگی داریم.

 

وحید خاوه ای

مدیرعامل بنیاد علوی

www.alavi-bonyad.com/4929/