نیازهای اولویت دار برای پیاده سازی برنامه‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان سردشت شناسایی شد
چهارشنبه 9 شهریور 1401

مدیرعامل بنیاد علوی در سفری یک روزه به شهرستان سردشت، ضمن دیدار و گفت وگو با برخی مسئولین شهری از برخی واحدهای صنعتی در حال فعالیت و یا راکد بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، براساس دستور رئیس بنیاد مستضعفان ، اوایل خرداد ماه امسال شهرستان سردشت به مناطق تحت حمایت و پوشش بنیاد علوی پیوست .

«وحید خاوه ای » از شرکت آب میوه پاکدیس که مدتی است خط تولید آن متوقف شده بازدید کرد و در جریان وضعیت کنونی آن قرار گرفت ، وی ابراز امیدواری کرد با لحاظ شرایط فنی و اقتصادی صنعت مربوطه، به زودی برای فعالیت مجدد کارخانه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری خواهد شد .

بازدید از یک اقامتگاه بوم گردی یکی دیگر از برنامه ها بود ، مدیرعامل بنیاد علوی دردیدار با دست اندرکاران این اقامتگاه گفت : این فعالیت خانوادگی نمونه خوبی از کسب و کارهای خانگی پایدار است و همچنین می تواند برای توسعه پایدار منطقه نقش آفرین باشد.

مدیرعامل بنیاد علوی همچنین از مرز کیله، جنوبی ترین پایانه مرزی در استان آذربایجان غربی و 10 کیلومتری شهر سردشت بازدید کرد.

حضور در جمع عشایر نقطه صفر مرزی با عراق از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل بنیاد علوی بود ، وی با حضور در جمع صمیمی آنها به دردل و دغدغه های این مردم خونگرم گوش فرا داد.

خاوه ای همچنین در ادامه این سفر و پس از تبادل نظر با فرماندار و سایر مسئولین محلی،  در شهرک صنعتی سردشت واقع در بخش ربط حضور یافت .
مقرر شد اولین اقدامات بنیاد برای پیاده سازی برنامه های پیشرفت و آبادانی سردشت، از مهر ۱۴۰۱ آغاز شود.

www.alavi-bonyad.com/4702