تسهیلات 4.5 میلیارد ریالی بنیاد علوی برای سه طرح آبزی پروزی
شنبه 15 مرداد 1401

در جریان بازدید فرماندار شهرستان هلیلان در استان ایلام و جمعی از مسئولان ادارات این شهر از پروژه های اشتغال ( استخر پرورش ماهی ) دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در این شهر در خصوص حمایت های ویژه بنیاد علوی از سه طرح آبزی پروزی توضیحاتی را ارائه کرد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی ، بیگی با ارایه گزارشی از میزان اعتبار جذب شده در راه اندازی طرح های اولویت دار در شهرستان اظهارداشت : برای راه اندازی این سه طرح آبزی پروی در روستای دارپروشه با اشتغال زایی 9 نفر بیش از 4.5 میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است .

کوروش عیوضی فرماندار هلیلان نیز در جریان این بازدید گفت : موفقیت در پروش ماهی قزل آلا بصورت استخرهای پیش ساخته گامی مهم در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ، تولید و ایجاد اشتغال است.

وی، هدف از این بازدید را توسعه همکاری بنیاد علوی در اجرای طرح های شیلاتی شهرستان در قالب ارائه تسهیلات کم بهره به آبزی پروران و توسعه آبزی پروری خُرد در روستاهای شهرستان عنوان کرد

عیوضی در این بازدید بر لزوم رفع موانع برای افزایش اشتغال های خانگی و زود بازده توسط بنیاد علوی در شهرستان هلیلان تاکید کرد.

فرماندار هلیلان در ادامه از آمادگی و حمایت لازم در زمینه حمایت از اشتغال های خرد خانگی با همکاری تمامی دستگاه ها در زمینه اعطای تسهیلات کم بهره در جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان خبر داد.

www.alavi-bonyad.com/4326/