بنیاد علوی بیش از ۱۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی به سیل‌زدگان رودان اهدا کرد
یکشنبه 8 خرداد 1401

مدیر مرکز حمایتی بنیاد علوی کشور گفت:  در پی وقوع سیل در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ شرق هرمزگان و انعقاد تفاهم‌نامه بین استاندار هرمزگان و مدیرعامل بنیاد علوی ، این بنیاد علوی وظیفه خدمات رسانی با اعطای وسایل منزل به سیل زدگان را برعهده گرفت.

اصلاح افزود: در همین راستای بیش از ۱۴۰۰ دستگاه لوازم منزل در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل در رودان توزیع شد.

وی ادامه داد: این وسایل شامل ۴۱ دستگاه یخچال، ۱۴۱ دستگاه لباسشویی، ۴۷۷ دستگاه تلویزیون، ۱۰۱ دستگاه اجاق گاز، ۲۲ آب گرمکن، ۲۹۲ بخاری برقی و ۷۰۰ تخته فرش ۹ متری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی طی دو مرحله صورت پذیرفته گفت: در مرحله اول بیش از ۲۵ میلیارد تومان وسایل از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در بین سیل زدگان رودان و میناب توزیع شد و در مرحله دوم کمک‌ها به نیازمندانی اعطا شد است که تحت پوشش این نهاد نیستند.

بازدید از محله سیل زده سنگی رودان و بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به سیل زدگان دیگر برنامه‌ایی بود که با حضور مدیر مرکز حمایتی بنیاد علوی کشور، مدیرکل حوزه دفتر استاندار هرمزگان و فرماندار رودان انجام شد.

در پی وقوع سیل در رودان در دی ماه سال گذشته به بیش از پنج هزار منزل مسکونی خسارت دیدند و بیش از یک هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی نیز تخریب شد.

منبع : خبرگزاری فارس

//www.alavi-bonyad.com/3776/