بازدید مدیرعامل بنیادعلوی از مناطق سیل زده (شهرستان های میناب، رودان و منوجان)
چهارشنبه 22 دی 1400

وحید خاوه‌ای، مدیرعامل بنیاد علوی صبح روز سه شنبه به منظور بررسی روند توزیع کمک های معیشتی بنیاد مستضعفان و برآورد میزان خسارت زندگی مردم به استان هرمزگان و کرمان سفرکرد.

مدیرعامل بنیاد علوی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده از حمایت بنیاد مستضعفان برای تهیه و خرید اقلام و وسایل اولیه منزل، پرداخت تسهیلات، تهیه وتوزیع سیمان جهت رفع مشکلات مردم گرفتار در سیل خبر داد.

 

به گزارش روابط‌عمومی، وحید خاوه‌ای، مدیرعامل بنیاد علوی صبح روز سه شنبه به منظور بررسی روند توزیع کمک های معیشتی بنیاد مستضعفان و برآورد میزان خسارت زندگی مردم به استان هرمزگان و کرمان سفرکرد.

 

اولین مقصد معاون مستضعفان انقلاب اسلامی بازدید از محله ها و خانه های حاشیه شهرمیناب بود که دچار آب گرفتگی شده بودند. با ریزش باران بعداز سال ها « سد استقلال» میناب سرریز شده بود و بخاطر نبود دیوار حفاظتی در اطراف محله های  ورودی شهر سیلاب ها وارد محله ها وخانه ها شده بود و باعث خسارات به خانه ها ووسایل منزل شده است.

 

دومین مقصد مدیرعامل بنیاد علوی شهرستان رودان بود. معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در فرمانداری رودان در جریان مشکلات پیش آمده و وضعیت خدمات رسانی گروه های جهادی و دستگاه ها قرار گرفت و پس از آن از باغ های آسیب دیده این شهرستان بازدید نمود.

 

منوجان استان کرمان آخرین مقصد بازدیدهای مدیرعامل بنیاد علوی بود. وی با حضور درروستای «تجدانو» از روستاهای سیل زده منوجان از روند اسکان موقت مردم در چادرهای هلال احمر بازدیدکرد.

 

مدیرعامل بنیاد علوی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده از حمایت بنیاد مستضعفان برای تهیه و خرید اقلام و وسایل  اولیه منزل، پرداخت تسهیلات، تهیه وتوزیع  سیمان، جهت رفع مشکلات سیل خبر داد.

 

دیدار با مهدی دوستی، استاندار هرمزگان آخرین برنامه مدیرعامل در سفر به استان های هرمزگان و کرمان بود. توزیع بسته های معیشتی، پرداخت کمک هزینه خرید وسایل زندگی و اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالی از محورهای جلسه با استاندار هرمزگان بود.