بیش از 10 مصوبه دستاورد سفر یکروزه به بیارجمند
جمعه 10 دی 1400

مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یک روزه به استان سمنان ضمن دیدار و گفت وگو با امام جمعه و استاندار، همچنین با اهالی 5 روستای شهرستان بیارجمند دیدار و در خصوص رفع مشکلات آنها دستوراتی را صادر کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی در سفر یک روزه به استان سمنان ضمن دیدار و گفت وگو با امام جمعه و استاندار، همچنین با اهالی 5 روستای شهرستان بیارجمند دیدار و در خصوص رفع مشکلات آنها دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش بنیاد علوی ، مهندس خاوه ای در ابتدای سفر در نخستین نشست خود در محل استانداری با تاکید برهم افزایی بنیاد مستضعفان در توسعه و عمران منطقه به تشریح اهم اقدامات و فعالیت های بنیاد علوی در این استان پرداخت .

مدیرعامل بنیاد علوی، اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی خرد و خانگی و کمک به خانه دار شدن خانواده های پر معلول با کمک بهزیستی در سطح استان، کمک به ساخت مسکن محرومین با مشارکت نهادها در سطح شهرستان شاهرود از جمله اقدامات بنیاد برشمرد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان ابراز امیدواری کرد تا سایر دستگاه ها برای کمک به اشتغالزایی در استان به یاری بنیاد بشتابند .

در نشست مشترک معاون بنیاد مستضعفان با امام جمعه دامغان در محل نهاد پیشرفت بنیاد علوی در خصوص راههای محرومیت زدایی در منطقه گفت وگو و تبادل نظر شد.

مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه به شهر بیارجمند سفر کرد و در جمع مردم روستاهای خانخودی، برم، احمدآباد، رضاآباد (گردشگری) و زمان آباد حضور یافت و ضمن شنیدن مشکلات آنها در خصوص رفع مسائل مطرح شده دستوراتی را صادر کرد.

مشارکت در اجرای طرحهای آب آشامیدنی، بهره وری آب کشاورزی، احیای قنوات، بازسازی مدارس و کمک به آموزش کودکان و نوجوانان، حمایت و پشتیبانی از مشاغل فعال در منطقه به خصوص در موضوع شترداری، کنجد، فلفل کاری، بوم گردی، حیات وحش، دستبافته ها و زمینه سازی برای ایجاد کارگاهها و صنایع خانگی و حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مردم پایه از جمله مصوبات سفر معاون بنیاد مستضعفان به شهرستان بیارجمند بود.
شهرستان بیارجمند بزرگترین بخش ایران با وسعت 18 هزار و 200 کیلومتر مربع و جمعیت 7 هزار نفری در جنوب شهرستان شاهرود قرار دارد. این شهر 43 پارچه آبادی دارد.
مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه راهی استان خراسان رضوی شد.