افتتاح جاده شاخاناکو
چهارشنبه 17 آذر 1400

این جاده 5 کیلومتری با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با مشارکت مردم در (سنت حسنه یاور) به بهره‌برداری رسید.

این جاده 5 کیلومتری با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با مشارکت مردم در (سنت حسنه یاور) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، روز گذشته 16 آذر در طی بازدید معاون بنیاد مستضغفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل بنیاد علوی در شهرستان مراوه تپه آسفالت *جاده شاخاناکو* ( قرناوه به گلیداغ) افتتاح شد.
این جاده به طول پنج کیلومتر با مشارکت مردم در سنت حسنه (یاور) و اختصاص 86 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان و مشارکت راهداری استان به بهره‌برداری رسید.
سه کیلومتر مانده این پروژه نیز (از قرناوه به چنارلی) در مهلت زمانی تا پایان سال آسفالت خواهد شد این جاده فاصله شهر گلیداغ را به مراوه‌تپه ۲۳ کیلومتر نزدیک تر می‌کند.

در ادامه این بازدید خاوه‌ای در جلسه شورای اسلامی شهر مراوه‌تپه و شهرداری حاضر شد. در این جلسه توسعه فضای سبز ، توسعه کسب و کار، احداث بوستان علوی، اجرای پروژه عمرانی خردمحله ای (در سه محله هدف بنیاد علوی تختمش، حمیدآباد و خداقلی) اعمال ۲۵ درصد افزایش اعتبار پروژه‌های عمرانی که در سال گذشته انجام شد و احداث بلوار با مشارکت بنیاد در ورودی شهر مراوه تپه از جاده گنبدکاووس به مراوه مورد بحث و گفتگو و موافقت قرار گرفت.

در انتها معاونت بنیاد مستضعفان از آثار نقاشی و کلاس های آموزش طراحی ، نقاشی و خطاطی که با حمایت بنیاد علوی برگزار شده بود بازدید کرد و با درخواست تهیه یک دستگاه خودرو برای راه‌اندازی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح روستاهای شهرستان موافقت شد.