سفر معاون بنیادمستضعفان به شهرستان درمیان
شنبه 15 آذر 1399

محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی درجریان بازدید از پروژه ها و طرح های مشارکتی بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان در مراسم کلنگ زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای نوغاب حضور یافت.

?مدیر عامل بنیاد علوی که به منظور بررسی روند اجرای مفاد سند توسعه درمیان به این شهرستان سفر کرده از طرح ها و پروژه های مرتبط بازدید نمود.
? منصوری مدیرعامل بنیاد علوی به همراه میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار درمیان در جریان بازدید از پروژه ها و طرح های مشارکتی بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان در مراسم کلنگ زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای نوغاب حضور یافت.
?این کتابخانه با مشارکت بنیاد مستضعفان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با هزینه 900 میلیون تومان احداث می شود.
? مدیر عامل بنیاد علوی به عنوان مجری تکمیل سوله ورزشی نوغاب از این پروژه هم که قرار است با اعتباری معادل یک میلیارد تومان به بهره برداری برسد، بازدید نمود.
?از دیگر پروژه های ورزشی معین برای این بازدید، نصب چمن مصنوعی در شهر طبس مسینا، محله های آسیابان و درخش شهر قهستان و روستاهای درمیان، تخته جان، آنیک، منصور آباد، دستگرد، براندود و کوشکک بود که با مشارکت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان اجرایی خواهد شد.
? حضور در محل اجرای پروژه احداث مسکن معلولین شهر قهستان توسط بهزیستی و مبلمان شهری اسدیه نیز از دیگر برنامه های این سفر بود. این پروژه در قالب دو فاز اجرای زیرسازی و آسفالت ۳۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع معابر شهری و ایجاد بوستان وحدت (شهدای گمنام) تعریف شده و با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

?بعد از بازدید نشست کاری با حضور مدیر بنیاد علوی کشور، معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.